понедельник, 11 апреля 2016 г.

Набір в Дизайн команду скрап-студії "З Любов`ю"

Доброго дня, друзі!
Мене звати Олеся, я з Києва. Скрапом займаюся давно, починала з простих листівок з вишивкою нічим не прекрашала, а потім дивилася різні МК на різхних ресурсах, купувала матеріали і почала робити "красу". Дуже люблю працювати саме з вишивкою, та в цьому році спробувала приймати участь в різних СП навчилася робити листівки в стилі C&S, з мінімумом прекрас. Я ще не була дизайнером в ДК якогось блогу, але дуже хочу спробувати свої сили, буду дуже щасливою працювати з вами, бо знайома з вашими штампами вже дуже давно.
Мої роботи:






поки немає в мене Майстер-класу, це в планах точно, але можу похвалитися роликом про мої роботи для телеканалу
Дякую за увагу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий